פעילי תנועת 'צו 9' וחברי תנועת 'המילואימניקים – דור הניצחון' הגיעו היום (שלישי) למעבר כרם שלום וחסמו את ציר כניסת משאיות הסיוע לרצועת עזה. המחאה מתקיימת על רקע המשך העברת ציוד הומניטרי לחמאס. אתמול עברו 93 משאיות דרך המעבר.
יו"ר תנועת 'צו 9', רעות בן חיים, מסרה: "מעבר משאיות הסיוע לחמאס הוא עוול שאין לתאר. אי אפשר לעמוד מנגד כשהפגיעה הזו בחטופינו נמשכת. עם ישראל מגיע לעצור את הזוועה ואת החיזוק לארגון הטרור – בזמן ש-58 חטופים מוחזקים בעזה".
סרן (מיל') אשריאל מחלב, מתנועת 'המילואימניקים – דור הניצחון', הצהיר: "בזמן שחברינו נהרגים בלחימה, מדינת ישראל שולחת לחמאס סיוע על מגש של כסף. זו לא הומניטריות – זו התאבדות לאומית. כל משאית שנכנסת לעזה מאריכה את המלחמה. עד שהחטופים לא בבית, אין סיוע. אנחנו נהיה כאן כל שבוע ונעצור בגופנו את המהלך המטורף הזה".
