בשורה קשה לירושלמים: מהיום (רביעי), ולמשך כ-14 שבועות, הרכבת הקלה בירושלים תפעל במתכונת שירות מקוצר, זאת בשל עבודות תשתית לחיבור מסילות הקו הירוק לקו האדום.
במהלך תקופה זו תפעל הרכבת הקלה בין נווה יעקב לגבעת המבתר ובין הדסה עין כרם לתחנה המרכזית בלבד. וזאת לטובת עבודות תשתית אשר יחברו את מסילות הקו הירוק לקו האדום.

התחנות הסגורות זמנית: גבעת התחמושת, שמעון הצדיק, שבטי ישראל, שער שכם, העירייה, יפו מרכז, הדוידקה, מחנה יהודה, הטורים.
במקטע הדרומי של הקו, בין תחנת הדסה עין כרם לתחנה המרכזית, הרכבת תפעל עם קרון בודד.
