accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

עם נשקים שלופים: שדדו חנות נוחות - ונעצרו לאחר מרדף | צפו

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כג אייר ה'תשפה (21.05.25)

9

5

like

2

dislike

שני חשודים, תושב מזרח ירושלים ושוהה בלתי חוקי, נעצרו בחשד לשוד באיומי אקדח דמה בחנות נוחות בקריית אונו • השודדים נמלטו ברכב, פרצו מחסום בסמוך לאריאל, רכבם התפנצ'ר ומשם המשיכו במנוסה רגלית - ונעצרו • מעצרם הוארך מעת לעת, ובימים הקרובים הפרקליטות תגיש נגדם כתב אישום


שני חשודים, ערבי תושב מזרח ירושלים ושוהה בלתי חוקי, נעצרו בחשד לביצוע שוד באיומי אקדח דמה בחנות נוחות בתחנת דלק בקריית אונו. החקירה הסתיימה, והוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

האירוע התרחש בלילה שבין 4 ל-5 במאי, אז התקבל דיווח במוקד המשטרה על שוד בתחנת דלק ברחוב לוי אשכול. השניים, רעולי פנים ועטויים במסכות סקי וכפפות, נכנסו לחנות כשהם מצוידים באקדח דמה מפלסטיק, הכניסו את העובדים למחסן, שדדו סכום כסף, פקטים של סיגריות ומוצרים נוספים, ונעלו את העובדים לפני שנמלטו.

maximize-image
הסיגריות שנשדדו | צילום: דוברות המשטרה

זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על רכב חשוד שפרץ מחסום באריאל. הרכב, שהתברר כי הורד מהכביש ולוחיות הרישוי שלו שוכפלו, ננטש והחשודים נמלטו רגלית. כיתת כוננות איתרה אותם באתר בנייה סמוך, שם נמצאו גם 800 ש"ח במזומן ושעון יד שהוסתרו בפתח ניקוז.

כאמור, החשודים: תושב כפר עקב בן 22 ושב"ח בן 19 מכפר בורג', נעצרו על ידי שוטרי תחנת אריאל והובאו לחקירה בתחנת מסובים. מעצרם הוארך מעת לעת, וכעת נמסר כי בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום בקרוב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News