נתנאל אנגל, עוזרו של שר הבריאות וחובש בכיר במד"א, הגיב היום (שלישי) לדבריו המקוממים של יו"ר מפלגת "הדמוקרטים" וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן שהאשים את חיילי צה"ל ב"הרג תינוקות כתחביב" – ותקף: "זו עלילת דם בזויה. אין בזה סליחה. יש גבולות. והוא חצה אותם. הוא חייב להיחקר".
אנגל, שקיבל את הגופות של ילדי משפחת ביבס במכון הפתולוגי, לאחר שהוחזרו במסגרת העסקה השנייה מול ארגון הטרור חמאס, כתב ליאיר גולן: "בפברואר האחרון, כשהחזירו את גופות משפחת ביבס — כפיר התינוק ואחיו אריאל — הייתי שם. במכון הפתולוגי. ראיתי את מה שעשו להם. את הסימנים. את ההתעללות. את הרוע".
"ובמיוחד — ראיתי את הפנים של אנשי הצוות שטיפלו בהם. הצוות הזה כבר ראה הכול. מאות גופות עברו שם מאז אותו יום נורא. גופות של תינוקות, נשים, חיילים, אזרחים. אבל מול הילדים מהמשפחה הזו — גם הם נשברו. הם עמדו שם, שותקים. עיניים דומעות. עיניים כבויות. לא היה צריך לדבר. הכול היה כתוב להם בפנים".

עלילת דם: המערכת הפוליטית בקריאה להוקעתו של יאיר גולן
"ושאני שומע את יאיר גולן אומר: 'מדינה שפויה לא הורגת תינוקות כתחביב' — ומתכוון לחיילי צה"ל. לא לחמאס. לא לרוצחים שירו, שחטפו, שהתעללו —
שהחזיקו את הילדים האלה בשבי, כשאחד מהם עדיין יונק, בלי לקבל חלב אם!
אלא לחיילים שלנו. לאחים שלנו. לבנים שלנו. לאלה שמגֵנים גם עליו".
"מדינה שפויה לא הורגת תינוקות כתחביב" — כך אמר יאיר גולן על חיילי צה"ל.
שקר נתעב, הסתה בזויה והכפשה של לוחמים שמסכנים את חייהם למעננו.
לא משנה מה עשה בעבר, גם לא ב-7.10 — את הקו הזה לא חוצים.
הוא חייב להיחקר. pic.twitter.com/dd1bydlLVS— נתנאל אנגל – Netanel Engel (@nengel20) May 20, 2025
"והאמת? חיילי צה"ל הם קודם בני אדם — ורק אחר כך לוחמים. הם אלה שסייעו לתינוקות פלסטינים חולים, חילקו מים, מזון ותרופות גם בתוך שטח האויב. הם שמרו על צלם אנוש — גם כשמולם עמד רוע חסר אנוש. ויאיר גולן יודע בדיוק מה קרה. ובכל זאת — בחר להכפיש את חיילי צה"ל".
הוא הדגיש: "זו לא ביקורת. זו לא דעת מיעוט. זו עלילת דם בזויה. גם אם עזר ב-7 באוקטובר — אין בזה מחיקה. אין בזה סליחה. יש גבולות. והוא חצה אותם. הוא חייב להיחקר. ודרגותיו – חייבות להילקח ממנו", תקף בחריפות, "מי שמשמיץ כך את חיילי צה"ל, לא ראוי לשאת על כתפיו את הדרגות שלו".

