מדינה שפויה לא הורגת תינוקות כתחביב, ואנחנו הרי לא שפויים והורגים תינוקות בין הטניס לדמקה, תחביב מרכזי שלנו, ידוע, ככה זה בראש של יאיר גולן לפחות אבל פייר? לא נפלתי מהכיסא.
מי שקורא למתיישבי חומש תתי אדם קורא לחנך מחדש את הדתיים הלאומיים מתאכזר לרחמנים באהלן אהלן, וחש תיעוב כ״כ עמוק לאחים שלו מה הפלא שפתאום מזדעק ומצטרף לנרטיב השיקרי לפיו חיילי צה"ל הגיבורים עושים רצח עם?

מה הפלא שגולן מרחם על האכזריים שבאויבנו? בזמן שצה״ל מסכן את חיילינו ומעביר אותם בית בית כדי לא לפגוע ב״חפים מפשע״ איפה שהיה יכול להסתפק בפיצוץ מלמעלה, בזמן שצה״ל מתריע לפני הפגזות להתפנות, מסייע לנשים קשישות ומתנהג לעזתים הרבה יותר יפה מאיך שחמאס מתנהגים אליהם.
יאיר גולן מכפיש את שמנו בעולם וזה לא סתם, לא שמתם לב? הכל חלק מהתזמור הכללי ביממות האחרונות, התדרוך הכולל שכל ערוצי התקשורת שמפמפמים במקהלה. רצח עם! אנחנו היהודים שעברנו שואה איך ׳אנחנו׳ מסוגלים? מה קרה? חייבים דחוף להפסיק את המלחמה? זאת התובנה? מצטרפים למטרות חמאס ככה בכיף?

מציעה לנסות כיוונים אחרים, אולי לחזור אחורה לשקר כלשהו שיותר ידבר לעם. אל תחפשו הזדהות כשמדובר בצה״ל עוד לא הבנתם שצה״ל זה החיים? בצה״ל לא נוגעים? לא בכוח מאה לא בגיוס וגם לא ברמת המוסריות בשטח.
אתם תנסו להכפיש ואנחנו נקיא אתכם מתוכנו. אולי תחזרו אחורה לכיוון מה האסטרטגיה? אולי ל״מלחמה מטעמים פוליטיים״, לא יודעת יש לכם כל מיני כיוונים יצירתיים לנרטיביים השקריים שאתם מנסים להשריש.

לכו תדעו אולי הפעם זה יעבוד לכם. אבל להפוך את צה״ל למחבבי רצח תינוקות התבלבלת גולן. מי שרצח תינוקות, ערף ראשי תינוקות, הכניס תינוקות לתנורים ועקר אותם ממעי אימם, מי שהחזיר לנו את גופות התינוקות של משפחת ביבס אחרי התעללות בידיים חשופות אלה לא צה״ל אלה בדיוק המפלצות שאתה מגן עליהם בהכפשות שלך הדוחות. אתה מנסה לצאת אדון המוסר ויוצא לך הכי אכזרי והכי מכוער.
