accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

בזמן שיאיר גולן מלכלך עליהם, לוחמינו ממשיכים לפעול בעזה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כב אייר ה'תשפה (20.05.25)

36

33

like

4

dislike

כוחותינו פועלים ברצועת עזה במסגרת מבצע "מרכבות גדעון" • זאת בזמן שיו"ר הדמוקרטים יאיר גולן מלכלך עליהם מהמשרד הממוזג • עד כה השמידו לוחמינו מבנים חשודים במרחב וחיסלו עשרות מחבלים של ארגון הטרור חמאס


לוחמינו ממשיכים בלחימה העצימה נגד ארגון הטרור חמאס במסגרת מבצע "מרכבות גדעון". מדובר צה"ל נמסר היום כי אוגדה 162 חזרה לפעול ברצועת עזה: ״תקופה ארוכה בה אתם – הלוחמים והמפקדים נלחמים בעוז ובגבורה. היום אנחנו נכנסים לפרק נוסף, שונה בגודלו ובעוצמתו, על מנת להשלים את מטרות המלחמה – השבת החטופים והכרעת ארגון הטרור חמאס״.

maximize-image
images-count4+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

עד כה, כוחותינו איתרו והשמידו מבנים חשודים באזור צפון עזה וחיסלו עשרות מחבלים של חמאס. במהלך הפעילות, היחידה איתרה פיר מנהרה שבסמוך אליו אותר מבנה טרור ובו אמצעי לחימה רבים ששימשו את ארגוני הטרור הרצחניים ברצועה.

כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי החלו לפעול ביממה האחרונה במרחב ״תל א-זעתר״, השמידו מבנים צבאיים של ארגוני הטרור וחיסלו עשרות מחבלים במרחב, בשיתוף פעולה עם חיל האוויר.

maximize-image
images-count4+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

חטיבת האש 215 תקפה עד כה למעלה מ-30 תשתיות טרור וביניהן: מחסני אמצעי לחימה, מבנים ממולכדים ועמדות תצפית. כוחותינו ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, על מנת להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל.

maximize-image
images-count4+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count4+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count4+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
עקבו אחרינו גם ב-Google News