רב סרן יניב גולן, משרת מילואים וממובילי עצומת המ"פ, תקף היום (שלישי) בחריפות בתוכנית "ישראל הבוקר" את ההחלטה להכניס סיוע לרצועת עזה: "אם כולם התקררו – שיחזרו לסרטונים של השבעה באוקטובר, שיראו את תושבי בארי, שאומרים שהעזתים שנכנסו בנגלה השנייה והשלישית היו יותר גרועים מהחמאס ועשו את הזוועות הכי נוראיות".
"העזתים הם הנאצים הכי גדולים שיש. הם האויב שלנו – לא חמאס, לא צריך לעשות את הבידול הזה. תשאלו את התושבים בבארי ובניר עוז שחוו את זה על בשרם", הוסיף גולן ושיתף את תחושות הזעם בקרב משרתי המילואים: "אם רוצים לכבוש את עזה עקב בצד אגודל, לעבוד לאט, בצורה בטוחה – למה ממהרים להכניס משאיות? למה לעבוד בצורה כזאת עקומה? זה מעלה בנו את החשד שזה ייגמר בסבב".

"אנחנו מרגישים שלא היה היפוך קערה מהשבעה באוקטובר. אנחנו רואים שיש פה מדיניות של סבבים, נשארנו במושגים של רק לתת מענה זמני", הביע רס"ן גולן את תסכולו, "אנחנו מבינים את גודל השעה – ורוצים שזה לא ייגמר בסבב אלא בהכרעה ובעזה כנועה וכבושה, ללא אויב שיושב על הגדר ומאיים עלינו בנ.ט ופשיטה".
