צה"ל הודיע הערב (שני) כי סמל יוסף יהודה חיראק הי"ד, בן 22 מחרשה, לוחם בגדוד ההנדסה 601 של עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. יוסף היה נשוי לאמונה, והם נישאו לפני 7 חודשים בלבד. הוא הותיר הורים ו-3 אחיות.
יוסף הוא חתנו של יהודה אליהו, מנכ"ל מנהלת ההתיישבות במשרד הביטחון. צוותים מקצועיים ממועצת בנימין והיישוב חרשה מלווים את המשפחה בשעה זו. פרטי הלוויה יפורסמו בהמשך.
ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד: "רק לפני חודשים ספורים רקדנו יחד בחתונה של יוסף יהודה וכעת התבשרנו על נפילתו בקרבות. הוא יצא להילחם כדי להשמיד את האוייב. יחד עם אמונה היקרה הקים בית שכולו מסירות נפש שכעת מומשה. בע"ה נקום מהשבר הזה ונקיים את השאיפה שלו להשמיד את האוייב שקם עלינו עד תום. בשעה קשה זו אני שולח חיזוק לאחי ורעי יהודה אליהו, מנכ"ל המועצה לשעבר על אובדן חתנו האהוב"
