כתבינו הפוליטי מוטי קסטל חשף הערב (שני) צילומי מסך בלעדיים מקבוצות וואטסאפ של אנרכסטים המגדרים את עצמם פעילי מחאה. בקבוצה תוכננה פרובוקציה במשכן הכנסת למען ילדי עזה במסווה של מחאה למען החטופים.
אחת ממובילת הפרובוקציה, ענת אידלסון, כתבה: "עופר כסיף יגיש היום הצעת אי אמון בכנסת, בערך בארבע ומחפש בערך עשרים אנשים שתוך כדי יעמדו למעלה באולם וירימו שלטים של ילדים עזתים, בעד החטופים, סיום המלחמה וכדומה".

הפעילה הוסיפה כי "הפינוי עלול להיות אלים", והדגישה כי "אסור להעביר את זה הלאה. מי נמצא ומעוניין – נא לפנות אליי בפרטי". כתבינו מוטי קסטל מוסיף כי מדובר באנרכיסטית שחברה בארגוני שמאל קיצוני: מסתכלים לכיבוש בעיניים ונשים עושות שלום.
