accessibility-icon
share-icon
תיעוד מתוך החדשות

מקלעים ונשק חדיש: נתפסו כלי נשק שנגנבו מבסיס צה"ל בדרום

אריאל עידן

אריאל עידן

כא אייר ה'תשפה (19.05.25)

19

11

like

3

dislike

שוטרי מרחב נגב ומשמר לאומי דרום איתרו ברחבי הפזורה הבדואית בנגב בימים האחרונים נשקים רבים שנגנבו מבסיס צה״ל בדרום • בין היתר נתפסו: נשקים חדישים, ארזי תחמושת ומאגים מוכנים לשימוש


אחת הפרצות הגדולות ומקור הנשק המשמעותי שממנו ניזונים העבריינים במגזר הבדואי בנגב – אלו בסיסי צה״ל ושטחי הכינוס. רק לפני שלושה שבועות חשפנו כאן בחדשות 14 שעל פי הערכות המשטרה למעלה מ-120,000 נשקים ואמצעי לחימה מוחזקים בידי העבריינים בפזורה הבדואית בנגב, ולמעלה מ-70 אחוזים מהם – נגנבו מבסיסי צה״ל.

הערב אנו מפרסמים לראשונה כי במבצע ממוקד של שוטרי מרחב נגב במחוז הדרומי שהתנהל בימים האחרונים, נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה רבים – כולם שייכים לצה״ל ונגנבו מאחד מבסיסיו בדרום הארץ.

maximize-image
images-count1+
כלי נשק שנתפסו בנגב

בתמונות ניתן לראות מאג צה״לי טעון בשרשרת קליעים, נשקים ארוכים עם סממנים ברורים של צה״ל ואפילו ארגזי תחמושת חדשים עמוסים בכדורים – היישר משטחי הכינוס הצה״ליים.

המשטרה אמנם מחויבת לאכוף את החוק ולאסוף את הנשקים הרבים הללו שמסתובבים ברחבי הפזורה הבדואית בנגב, אך אין ספק – שהאחריות המשמעותית והדחופה – מוטלת על צה״ל. שטחי הכינוס והבסיסים – הפכו לספק הנשק הגדול ביותר בקרב העבריינים. זוהי הפקרות שמישהו חייב לטפל בה, ויפה שעה אחת קודם.

maximize-image
images-count1+
אמצעי נוספים לחימה שנתפסו
עקבו אחרינו גם ב-Google News