accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו תקפו מתחם פיקוד ושליטה של חמאס במרכז הרצועה

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כא אייר ה'תשפה (19.05.25)

7

1

like

0

dislike

כוחותינו תקפו מוקדם יותר היום מחבלים מארגון הטרור חמאס אשר שהו במתחם פיקוד ושליטה במרחב נציראת שבמרכז רצועת עזה


כוחותינו תקפו מוקדם יותר היום (שני) מחבלים מארגון הטרור חמאס אשר שהו במתחם פיקוד ושליטה במרחב נציראת שבמרכז רצועת עזה.

maximize-image
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: עלי חסאן, פלאש 90

בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "צה"ל ושב״כ תקפו מוקדם יותר היום, מחבלים מארגון הטרור חמאס אשר שהו במתחם פיקוד ושליטה במרחב נציראת שבמרכז רצועת עזה. המחבלים השתמשו במתחם על מנת לתכנן ולהוציא לפועל מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.

טרם התקיפה ננקטו צעדים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר, ומידע מודיעיני נוסף.ארגון הטרור חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול ציני בתשתית אזרחית לפעולות טרור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News