כוחותינו תקפו מוקדם יותר היום (שני) מחבלים מארגון הטרור חמאס אשר שהו במתחם פיקוד ושליטה במרחב נציראת שבמרכז רצועת עזה.

בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "צה"ל ושב״כ תקפו מוקדם יותר היום, מחבלים מארגון הטרור חמאס אשר שהו במתחם פיקוד ושליטה במרחב נציראת שבמרכז רצועת עזה. המחבלים השתמשו במתחם על מנת לתכנן ולהוציא לפועל מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.
טרם התקיפה ננקטו צעדים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר, ומידע מודיעיני נוסף.ארגון הטרור חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול ציני בתשתית אזרחית לפעולות טרור".
