נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ האשים היום (שני) את המועמדת הדמוקרטית לשעבר קמלה האריס בכך ששילמה סכומים גבוהים לידוענים כדי שיתמכו בקמפיין שלה, ובראשם כוכבת הפופ ביונסה, שלדבריו קיבלה 11 מיליון דולר על הופעה קצרה בעצרת בחירות.
טראמפ תקף את הזמרת בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו truthsocial וכתב: "לפי דיווחי חדשות, ביונסה קיבלה 11 מיליון דולר כדי לעלות לבמה, להצהיר בקצרה על תמיכתה בקמלה האריס – ולעזוב מיד, מבלי לשיר אפילו שיר אחד, כשהקהל שורק לה בוז. זכרו: הדמוקרטים וקמלה שילמו לה מיליונים, באופן בלתי חוקי, רק כדי שתביע תמיכה. מדובר בהונאת בחירות בלתי חוקית ברמה הגבוהה ביותר – זו תרומה אסורה לקמפיין! לברוס ספרינגסטין, אופרה, בונו, ואולי גם לאחרים, יש הרבה מה להסביר!"
בנאום שנשא בוושינגטון, טען טראמפ כי מדובר בתרומות בלתי חוקיות במסווה של "שירותי בידור", וקרא לפתוח בחקירה מקיפה בנושא. הוא טען כי האריס שילמה גם לברוס ספרינגסטין ולאופרה ווינפרי כדי שישתתפו בעצרות הבחירות שלה.
הקמפיין של האריס הכחיש את הטענות על תשלום לביונסה, וציין כי הוצאה יחידה בנושא דווחה בסך 75 דולר בלבד. אופרה הסבירה כי הכסף שהועבר לה היה לכיסוי עלויות הפקה. ספרינגסטין מצדו מתח ביקורת חריפה על ממשל טראמפ, מה שהוביל לתגובת נגד מצדו של הנשיא שכינה אותו "מוערך יתר על המידה".
