בועז גולן פתח היום (שני) את תוכניתו "האולפן הפתוח" במונולוג נוקב על רקע חזרת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה: "בושה וחרפה. אתם נותנים סיוע לחמאס? מה קרה לנו? השתגענו? אין הרעבה, זה אפילו לא בכיוון".
"נמאס. העסק הזה נמאס. באמת", אמר ופנה לחברי הממשלה, "למה אתם מוכרים לנו סיפורים ולוקשים? כמה אנחנו מבקשים לפחות? אל תבטיחו! אל תבטיחו!". הוא הזכיר את דבריו של דר הביטחון ישראל כ"ץ, שאמר לפני שלושה שבועות בערך כי מדיניות ישראל ברורה – ואין כל כוונה להכניס סיוע הומניטרי לרצועת עזה.
"על מי אתם עובדים? על מי אתם עובדים? למה? יש לכם מושג כמה הודעות אנחנו מקבלים מקציני צה"ל? בכירים? אני לא מדבר על הלוחמים, ברור שמקבלים. שזה פוגע בהם", המשיך גולן לתקוף בחריפות, "למה לפחות אתם מבטיחים? כמה אנחנו מדברים על זה כאן? אל תבטיחו מה שלא תעמדו בו. אל תבטיחו מה שלא תעמדו בו, אתם מרימים לנו להנחתה. ואנחנו ננחית".
הוא פנה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהתחייב לפני זמן מה כי במידה ויוכנס סיוע הומניטרי לרצועה – הוא יפרוש מהממשלה, ותקף: "זו פשוט בושה וחרפה, ולא משנה כל ההרצאות והסיפורים, וההתקפלות של סמוטריץ'. כי מה הוא יעשה, הוא יפרוש? ואז הוא ייעלם? מה הוא יעשה? אז הוא מתרץ".
"אתם נותנים סיוע לחמאס. מה קרה לנו? השתגענו? מה קרה לנו? איפה אנחנו? זו העוצמה? הסיפורים שאולי תהיה הרעבה? אין הרעבה", המשיך, "על מי אתם עובדים? מספיק. אל תתחייבו על מה שלא תעמדו בו. ולצערנו, כל שני וחמישי, אתם מבטיחים הבטחות לציבור, אדוני ראש הממשלה ואדוני שר הביטחון, ואתם לא עומדים בהבטחות. אתם לא עומדים בהן, כל הזמן".
