צוות הקרב של חטיבת גולני פעל בשבועות האחרונים בפיקוד אוגדה 36 במסדרון 'מורג' שבין חטיבת ח'אן יונס לרפיח שבדרום הרצועה. עד כה, הכוחות פעלו לנטרול מאות תשתיות טרור, לחיסול עשרות מחבלים ולאיתור עשרות פירים.
בימים האחרונים לוחמי יחידת יהל"ם בפיקוד החטיבה, פעלו להשמדת המנהרה אליה ברחו המחבלים שהפעילו את המטען שהרג את סרן נועם רביד ז"ל וסמ"ר יהלי שרור ז"ל, וגרמו לפציעתם של שני לוחמים נוספים.
לאחר הפעלת המטען, המחבלים ברחו דרך הפיר הממולכד לעבר מנהרה תת-קרקעית באורך של מאות מטרים. בפעילות מדויקת, הכוחות איתרו את התוואי, אשר בהמשך הושמד. כמו כן, במהלך השמדת התוואי, חוסלה חוליית מחבלים נוספת שפעלה במרחב והסתתרה בתוך המנהרה.
"כוחות צה"ל ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.









