המרכז הלאומי להשתלות הודיע היום (שני) כי משפחתה של צאלה גז הי"ד שנרצחה באכזריות בעת שכרעה ללדת, ביקשה לתרום את איבריה ולהציל חיים: "צאלה תמיד ניסתה לראות את הטוב ולהביא אור לעולם בחייה ובמותה", סיפר בעלה חננאל.
קרניות עיניה של צאלה גז ז"ל נשמרו לשימוש רפואי בבית החולים בילינסון. אחת הקרניות כבר הושתלה בילד בבית החולים שניידר, והקרנית השנייה מיועדת להשתלה בבית החולים בילינסון.

חננאל גז בעלה של צאלה הי"ד הוסיף בהתרגשות: "צאלה תמיד נתנה אור בחייה ועכשיו גם לאחר מותה המשיכה את הנתינה. דאגנו שהיא תיתן עין טובה ל -2 אנשים מאור עיניים ועין טובה".
בתוך כך, בריאיון לבועז גולן סיפרה אחותה על האובדן הגדול שהכה בהם: "אנחנו מחזיקים חזק בזכות שניתנה לנו לחיות איתה 37 שנים. אחותי הייתה אישיות עצומה, גדולה, מאירה ומחייכת"
