accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

"המשיכה את הנתינה": איבריה של צאלה גז הי"ד נתרמו להצלת חיים

רבקה שורק

רבקה שורק

כא אייר ה'תשפה (19.05.25)

6

3

like

0

dislike

נרצחה בעת שכרעה ללדת - וגם במותה מעניקה חיים: משפחתה של צאלה גז הי"ד תרמה את איבריה • "צאלה תמיד נתנה אור בחייה ועכשיו גם לאחר מותה המשיכה את הנתינה", שיתף בעלה


המרכז הלאומי להשתלות הודיע היום (שני) כי משפחתה של צאלה גז הי"ד שנרצחה באכזריות בעת שכרעה ללדת, ביקשה לתרום את איבריה ולהציל חיים: "צאלה תמיד ניסתה לראות את הטוב ולהביא אור לעולם בחייה ובמותה", סיפר בעלה חננאל.

קרניות עיניה של צאלה גז ז"ל נשמרו לשימוש רפואי בבית החולים בילינסון. אחת הקרניות כבר הושתלה בילד בבית החולים שניידר, והקרנית השנייה מיועדת להשתלה בבית החולים בילינסון.

maximize-image
צאלה גז הי"ד | צילום: מתוך חשבון הפייבוק של צאלה גז הי"ד

חננאל גז בעלה של צאלה הי"ד הוסיף בהתרגשות: "צאלה תמיד נתנה אור בחייה ועכשיו גם לאחר מותה המשיכה את הנתינה. דאגנו שהיא תיתן עין טובה ל -2 אנשים מאור עיניים ועין טובה".

בתוך כך, בריאיון לבועז גולן סיפרה אחותה על האובדן הגדול שהכה בהם: "אנחנו מחזיקים חזק בזכות שניתנה לנו לחיות איתה 37 שנים. אחותי הייתה אישיות עצומה, גדולה, מאירה ומחייכת"

עקבו אחרינו גם ב-Google News