משטרת בני ברק-רמת גן סיימה את חקירתם של שלושה חשודים בפרשת הונאה חמורה נגד קשישים, שבוצעה תוך התחזות לנציגי חברת תקשורת מוכרת. מהחקירה עולה כי החשודים הצליחו להשיג את כרטיסי האשראי והקוד הסודי של עשרות קשישים, באמצעות שיחות טלפון שקריות – וביצעו משיכות ורכישות בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים.
החקירה נפתחה בעקבות תלונות שהתקבלו במהלך החודש האחרון מתושבים בגבעתיים וברמת גן. לפי התלונות, התקשר לקשישים אדם שטען כי החוזה שלהם עם חברת תקשורת עומד להסתיים, והזהיר כי קו הטלפון שלהם ינותק אם לא יסדירו תשלום מיידי. לאחר מכן נשלחו שני חשודים נוספים, לאסוף את כרטיסי האשראי והקוד הסודי של הקורבנות. החשודים ביצעו עסקאות ומשיכות כספים עד שהכרטיסים נחסמו.

במסגרת חקירה סמויה, הצליחו בלשי תחנת בני ברק-רמת גן לזהות את שני החשודים שפעלו בשטח. ב-12 במאי הם נתפסו "על חם" בעת שביצעו משיכות בכרטיס אשראי של קשישה. שני החשודים, תושבי חולון בני 34 ו-36, נעצרו במקום.
בנוסף, אתמול נעצר החשוד המרכזי בפרשה, תושב תל אביב בן 38 – שביצע את ההונאות בזמן שריצה עונש מאסר. על פי החשד, הוא היה זה שיצר קשר עם הקורבנות מהכלא והפעיל את שני שותפיו שביצעו את העבירות בפועל. נגדו כבר הוגש כתב אישום בספטמבר האחרון בגין הונאת 22 קשישים, אך הוא המשיך לפעול באותה שיטה גם לאחר מכן.
