הולך רגל כבן 60 נהרג הלילה (בין ראשון לשני) מפגיעת רכבת בסמוך לתחנה בעכו. נועם ליפשין ראש סניף עכו באיחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותו של הולך הרגל אשר נפגע מרכבת, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
מדובר באדם אשר נכנס בניגוד להנחיות לשטח המסילה באיזור עכו נפגע מרכבת חולפת. בהנחיית המשטרה הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין תחנות נהריה, עכו וקריית מוצקין ומופעלים בהן היסעים.
חובש בכיר ביחידת האופנוענים של מד"א שמעון דהאן, סיפר: "ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לפסי הרכבת כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיו היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."
