גיא מרוז עורר סערה הערב (ראשון) באולפן 'הפטריוטים', כשטען שבעזה "כרגע מתבצע ג'נוסייד". תחילה הגיב לו איתמר פליישמן: "מדינת ישראל לא מבצעת רצח עם, אין לך רבע ראיה לתמוך בהצהרה הפרובוקטיבית וחסרת המשמעות הזו".
"הילדים מתו שם סתם?", שאל מרוז בתגובה ופליישמן השיב: "הילדים מתו במסגרת המאמץ של מדינת ישראל להכחיד את האויב המסוכן הזה, שהחליט שהוא מתחבא בתוך האוכלוסייה שלו. הדם על הידיים שלהם".

כשפליישמן התחיל להגיד: "אני שם בצד את זה שאתה מכחיש שואה", מרוז קפץ ממקומו: "עכשיו זו כבר דיבה". פליישמן לא נבהל: "אז תתבע אותי". מרוז ניסה להתגונן: "אני מכחיש שואה?" ופליישמן הטיח בו: "תראה איך אתה רגיש כשקראו לך מכחיש שואה, בזמן שקראת לכל הלוחמים שלנו רוצחים".
"אתה יורק על כל מי שאי פעם עבר רצח עם", תקף פליישמן את מרוז, "כשאתה לוקח את המושג הזה ומשתמש בו למטרות הפוליטיות והשקריות שלך, והכי גרוע שאתה כל כך חלול – שאתה אפילו לא יודע מה זה רצח עם".
גם יותם זמרי לא נשאר חייב והגיב לאמירה המקוממת של מרוז: "אתה לא מכחיש שואה. אתה מה שנקרא 'ועוזריהם'. יש לנו לוחמים שנלחמים בנאציזם פרופר – בכל בית בעזה יש סממנים נאצים".
"האנושות והעם הזה יזכרו את המילואימניקים כמי שניצחו את הרוע המוחלט, את הנאציזם", הטיח זמרי במרוז, "אותך יזכרו כ'ועוזריהם', כאנשים שלאורך כל המלחמה עמדו ותמכו לצד הנאצים המודרניים".
