זלנסקי הודה לארצות הברית על התמיכה באוקראינה והביע תודה מיוחדת לנשיא טראמפ ולצוותו על מאמציהם להביא לסיום המלחמה. לדבריו, "אוקראינה תומכת באופן עקבי בהצעות האמריקאיות ושואפת להסכם שלום צודק ומתמשך".

בפגישה עדכן את הצד האמריקאי על המשא ומתן שהתקיים באיסטנבול, וטען כי רוסיה הציבה תנאים לא מציאותיים להפסקת אש, שלוותה בהפרות מצד מוסקבה עצמה. לדבריו, יש להפעיל לחץ על רוסיה להסכמה על הפסקת אש מלאה וללא תנאים.
הצדדים דנו גם בהחמרת סנקציות, במצב בחזית, ובפיתוח השותפות הכלכלית בין המדינות. זלנסקי ציין כי שלח לנשיא טראמפ מכתב עם הצעות לשיתופי פעולה בתחומי הביטחון והסחר.

כזכור, בחודש פברואר התרחש עימות בין זלנסקי לבין הנשיא טראמפ וסגנו ג'יי.די. ואנס, במהלך ביקור של הנשיא האוקראיני בבית הלבן. במהלך הפגישה פנה ואנס ישירות לזלנסקי ואמר: "אני חושב שזה חסר כבוד מצדך לבוא לכאן ולנסות להפעיל לחץ מול התקשורת. אתם גוררים אנשים בכוח לקו החזית, ואתה צריך להכיר תודה על כך שהנשיא טראמפ מנסה לשים סוף לסכסוך הזה."
זלנסקי לא נותר חייב והשיב בתקיפות: "האם אי פעם ביקרת באוקראינה כדי להבין את המציאות שלנו? אתם רחוקים מכאן, אבל אתם תרגישו את ההשלכות של המלחמה בעתיד."
