במהלך פעילות אכיפה של מרחב מרכז וירושלים במנהל אכיפה וזרים של רשות האוכלוסין וההגירה נתפסו שלושה שוהים בלתי חוקים בעיר רחובות, אשר אותרו עובדים באחת מהמסעדות בעיר, כך נמסר היום (ראשון), בהודעה מטעם הרשות.
שלושת השוהים הבלתי חוקיים הועברו למשטרת ישראל להמשך טיפול מקצועי, וכנגד המעסיק נפתח תיק חקירה בגין העסקה בלתי חוקית, המהווה עבירה פלילית. ברשות האוכלוסין וההגירה הדגישו כי העסקה של זרים ללא אשרה מוסדרת היא מנוגדת לחוק ונגד המעסיקים ייפתחו תיקי חקירה.

מוקדם יותר היום דווח כי מפקד מחוז תל‑אביב, ניצב חיים סרגרוף, הוציא צו סגירה מנהלי למשך 30 יום למסעדה ברחוב החשמונאים בעיר, לאחר שבמקום נמצאו שני שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בניגוד לחוק. המעסיק ושני השוהים הבלתי חוקיים הועברו לחקירה.
