מפקד מחוז תל‑אביב, ניצב חיים סרגרוף, הוציא אתמול (ראשון) צו סגירה מנהלי למשך 30 יום למסעדה ברחוב החשמונאים בעיר, לאחר שבמקום נמצאו שני שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בניגוד לחוק.
האירוע החל ביום שלישי האחרון, כשכוח משטרה הגיע למסעדה במסגרת פעילות אכיפה יזומה לבדיקת בתי עסק. במהלך הבדיקה איתרו השוטרים שני שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים, בני 19 ו‑57, תושבי סמוע וחג’ה – שהועסקו במקום ללא אישורי שהייה.

השוטרים עצרו את השניים במקום וכן את בעל העסק, תושב תל‑אביב בן 40, כלל החשודים הועברו לחקירה. במקביל להליך הפלילי פעלו שוטרי מחלק הרישוי של המשטרה לסגור את העסק. בהתאם לכך, חתם ניצב סרגרוף על צו סגירה מנהלי, הקובע כי המסעדה תישאר סגורה למשך חודש, החל מיום הוצאת הצו.
