accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה

האכיפה נגד העסקת שב"חים: מסעדה בתל אביב נסגרה ל-30 יום

שירה קריפס

שירה קריפס

כ אייר ה'תשפה (18.05.25)

2

2

like

0

dislike

מסעדה בתל‑אביב נסגרה ל‑30 יום בצו מנהלי של מפקד מחוז תל‑אביב, לאחר שבפשיטה משטרתית נמצאו בה שני שב"חים שעבדו ללא אישורי שהייה • השניים ובעל העסק, תושב תל אביב בן 40 - נעצרו • במקביל, הורה מחלק הרישוי על סגירת המקום למשך חודש


מפקד מחוז תל‑אביב, ניצב חיים סרגרוף, הוציא אתמול (ראשון) צו סגירה מנהלי למשך 30 יום למסעדה ברחוב החשמונאים בעיר, לאחר שבמקום נמצאו שני שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בניגוד לחוק.

האירוע החל ביום שלישי האחרון, כשכוח משטרה הגיע למסעדה במסגרת פעילות אכיפה יזומה לבדיקת בתי עסק. במהלך הבדיקה איתרו השוטרים שני שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים, בני 19 ו‑57, תושבי סמוע וחג’ה – שהועסקו במקום ללא אישורי שהייה.

maximize-image
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

השוטרים עצרו את השניים במקום וכן את בעל העסק, תושב תל‑אביב בן 40, כלל החשודים הועברו לחקירה. במקביל להליך הפלילי פעלו שוטרי מחלק הרישוי של המשטרה לסגור את העסק. בהתאם לכך, חתם ניצב סרגרוף על צו סגירה מנהלי, הקובע כי המסעדה תישאר סגורה למשך חודש, החל מיום הוצאת הצו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News