accessibility-icon
share-icon
צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

ניו יורק: 19 אנשים נפצעו בהתנגשות ספינה בגשר ברוקלין

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כ אייר ה'תשפה (18.05.25)

0

like

0

dislike

ספינה התנגשה בגשר ברוקלין בניו יורק לאחר שאיבדה כוח במהלך יציאתה מנמל העיר • ההתנגשות גרמה לפציעתם של לפחות 19 אנשים, מתוכם ארבעה במצב קשה


ספינת האימונים של חיל הים המקסיקני, "קואוטמוק", התנגשה היום (ראשון) בגשר ברוקלין בניו יורק, לאחר שאיבדה כוח במהלך יציאתה מנמל העיר בדרכה לאיסלנד. המפרשים הגבוהים של הספינה פגעו בגשר, מה שגרם לפציעתם של לפחות 19 אנשים, מתוכם ארבעה במצב קשה. הספינה נשאה על סיפונה 277 נוסעים, רובם חניכי חיל הים המקסיקני.

עדי ראייה תיארו את רגע הפגיעה הדרמטיים: חניכים שהיו תלויים על התרנים בעת ההתנגשות נאלצו לאחוז בחבלים כדי לא ליפול למים, עד שחולצו. כוחות חירום שהוזעקו למקום פעלו במהירות לפינוי הנפגעים והשבת הסדר. למרות העוצמה – הגשר לא ניזוק משמעותית ונפתח מחדש לתנועה כעבור זמן קצר.

הספינה "קואוטמוק", שנבנתה בשנת 1982, משמשת לאימוני חניכים ומבצעת מסעות ברחבי העולם. היא הגיעה לניו יורק כחלק ממסע קידום לקראת אירועי Sail4th שיתקיימו ביולי 2026 לציון 250 שנה לארצות הברית. בעקבות התאונה, המסע נעצר והספינה תועבר לרציף 36 לצורך בדיקות ותיקונים

עקבו אחרינו גם ב-Google News