ברקע השיגורים החוזרים ונשנים מתימן, בליל שבת האחרון שוגר כלי טיס בלתי מאויש ממזרח, ויורט בשעה 3:30 לפנות בוקר.
מדובר צה״ל נמסר לאחר היירוט: "לפני זמן קצר, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר ממזרח. התרעות הופעלו על פי מדיניות".

בעקבות האיום החות׳י, כוחותינו השמידו ביום שישי האחרון תשתיות טרור של שלטון הטרור בנמלים חודידה וא-סליף שבתימן.
נמלים אלו משמשים להעברות אמצעי לחימה והם דוגמא נוספת לשימוש והניצול הציני ששלטון הטרור החות'י עושה בתשתיות האזרחיות למען קידום טרור.

תקיפות אלו בוצעו כנגד תוקפנות שלטון הטרור החות'י, ומצטרפות לתקיפות צה"ל בשבוע שעבר בשדה התעופה המרכזי בצנעאא' וכן לתקיפות קודמות שבוצעו בנמלים אלו, על מנת להעמיק את הפגיעה ביכולות הטרור של החות'ים.
לדברי דובר צה"ל, התקיפות בוצעו לאחר אזהרות מקדימות רבות של צה"ל לצורך צמצום פגיעה אפשרית באוכלוסייה האזרחית במרחב אתרים אלו, וכן תימשך מניעת כל פעילות עוינת מהנמלים.
