accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות בתימן, לכאורה מהתקיפות
צילום: רשתות בתימן, לכאורה מהתקיפות

לאחר סיום התקיפות בשני הנמלים, צה"ל מזהיר: "התרחקו מהמרחב"

רבקה שורק

רבקה שורק

יח אייר ה'תשפה (16.05.25)

35

21

like

10

dislike

צה"ל אישר כי השמיד תשתיות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמלים חודידה וא-סליף שבתימן, והזהיר את השוהים בהם "להתרחק ולהתפנות מהמרחב" • לדבריו, "צה"ל נחוש להמשיך לפעול ולפגוע בעוצמה בכל מי שמהווה איום על תושבי מדינת ישראל"


צה"ל תקף היום (שישי) באמצעות מטוסי קרב לפני זמן קצר והשמיד תשתיות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמלים חודידה וא-סליף שבתימן. נמלים אלו משמשים להעברות אמצעי לחימה והם דוגמא נוספת לשימוש והניצול הציני ששלטון הטרור החות'י עושה בתשתיות האזרחיות למען קידום טרור.

תקיפות אלו בוצעו כנגד תוקפנות שלטון הטרור החות'י, ומצטרפות לתקיפות צה"ל בשבוע שעבר בשדה התעופה המרכזי בצנעאא' וכן לתקיפות קודמות שבוצעו בנמלים אלו, על מנת להעמיק את הפגיעה ביכולות הטרור של החות'ים.

maximize-image
התקיפות התרחשו בזמן הפגנת ענק לתמיכה בחמאס | צילום: רשתות ערביות

לדברי דובר צה"ל, התקיפות בוצעו לאחר אזהרות מקדימות רבות של צה"ל לצורך צמצום פגיעה אפשרית באוכלוסייה האזרחית במרחב אתרים אלו, וכן תימשך מניעת כל פעילות עוינת מהנמלים.

עוד הוסיף כי: "שלטון הטרור החות'י פועל בשנה וחצי האחרונות בתוקפנות, בהכוונה ובמימון איראני על מנת לפגוע בישראל ובבנות בריתה, לערער את הסדר האיזורי ולשבש את חופש השיט העולמי. לאור השימוש שעושה שלטון הטרור החות'י לצורכי טרור בנמלים אלו, צה"ל שב ומזהיר את השוהים בנמלים להתרחק ולהתפנות מהמרחב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News