"תיזהרו, אני מזהה תנועה בהמשך, יורים עלינו – תן מטול!": כך נשמעו קולות הקשר מהיתקלות של לוחמי החטיבה הדרומית עם חוליית מחבלים בדרום רצועת עזה, שנחשפו היום (שישי) על ידי צה"ל.
התקרית התרחשה השבוע, במהלך פעילות של הכוחות במרחב, חוליית מחבלים ביצעה ירי נ"ט לעבר כוחותינו. הכוחות השיבו אש לעבר חוליית המחבלים וחיסלו אותה – אין נפגעים לכוחותינו.
הכוחות מחסלים עשרות מחבלים ופועלים להשמדת תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע ולהרחבת מרחב האבטחה. צה״ל ימשיך לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
