מרכז שניידר לרפואת ילדים מסר היום (שישי) כי חל שיפור במצבו של התינוק שיולד לאחר הפיגוע בשומרון בו אמו צאלה גז הי"ד נרצחה, מצבו מוגדר עדיין קשה אך יציב.
כזכור, מוקדם יותר השבוע, מחבלים פתחו באש לעבר הרכב שבו נסעה צאלה גז הי"ד עם בעלה, סמוך לכביש 5 בין פדואל לברוכין, בדרכם לחדר הלידה. חרף מאמצי ההצלה, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. גניקולוג בכיר יילד את התינוק בהצלחה, אך מצבו נותר קשה.

בתוך כך, צאלה גז הי"ד הובאה אתמול למנוחות בהשתתפות רבים: "עם ישראל אולי לא הכיר אותך עד שנרצחת, אבל עכשיו כולם מכירים אותך", ספדה קרובת הנרצחת.
כאות הזדהות עם הכאב הנורא, ועל מנת לתת כוח וחיבוק למשפחה, מיילדות מכל רחבי הארץ החליטו להגיע להלווייתה עם מדי חדר לידה: "צאלה הייתה בדרכה לחדר לידה, להביא חיים חדשים לעולם. היא חיכתה לפגוש אותנו שם".
