לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון פועלים להשגת שליטה על שריפה שפרצה היום (שישי) לפני זמן קצר בסמוך למוצב צבאי תל ארס שבשומרון. במקביל, פועלים לוחמי האש לכיבוי שריפה שפרצה סמוך ליישוב הר ברכה. נכון לשעה זו אין שליטה על האש.
לוחמי האש פועלים בשטח יחד עם כוחות הצבא, וכן עם גדוד כבאים כתומים מפיקוד מרכז. מפקד המשמרת הורה על פינוי משרתי המוצב עד להשגת השליטה, אין נפגעים ואין פגיעה בכשירות המבצעית.

מוצב תל ארס נמצא בסמוך למצפה יוסף אליו מגיעים מבקרים לצפות על שכם וקבר יוסף. המוצב נמצא גם בסמוך לשומרונים וליישוב הר ברכה.
רב רשף אופיר לוי מפקד המשמרת מסר: "עם קבלת ההודעה על האירוע, יצאנו למקום בכוחות מתוגברים. כשהגענו למקום זיהינו שריפה מפותחת הנעה במהירות בחסות הרוחות לכיוון המוצב הצבאי.
התחלנו בפעולות לבלימת האש, ובמקביל נתתי הוראה לפנות את המוצב, עד להשגת שליטה על האש".
כזכור, מוקדם יותר הבוקר דווח על שריפה נוספת שהתפשטה בוואדי סמוך לכביש 9 בירושלים. כבאות והצלה מסרו כי לוחמי האש הצליחו לבלום את התפשטות השריפה ולמנוע פגיעה בקו הבתים ובשבילי המטיילים שבסמוך למקום.
