רבים מהחוגגים שהגיעו להילולת הרשב"י בהר מירון שהתקיימה הלילה (שישי), מדווחים על קשיים במערך ההיסעים החוזרים אל הישובים השונים. במשרד התחבורה התייחסו לאירוע, וביקשו מהציבור להשמע להוראות הסדרנים.
"מאות אוטובוסים ממתינים להשיב את אלפי המתפללים לביתם", נמסר מהמשרד, "אך אינם יכולים להגיע לטרמינלים בשל אנשים החוסמים את הצירים".
כזכור, בהילולת הרשב"י שהתקיימה הלילה בהר מירון השתתפו כמאה אלף יהודים. מדוברות איחוד והצלה נמסר כי לא נרשמו אירועי בטיחות חריגים, למעט אירועי השגרה.
