חבר הכנסת אריאל קלנר מסיעת הליכוד התראיין היום (שישי) בתוכנית "ישראל הבוקר" בהנחיית עודד מנשה והתייחס להתקפות שהיו הלילה בעזה: "ראש הממשלה התכוון למה שהוא אמר, אנחנו לא מתכוונים לוותר על אף אחת מהמטרות שהוגדרו בשבעה באוקטובר".
"לנו יש מחוייבות שעד שעזה לא תהווה איום על ישראל לא נפסיק", אמר חבר הכנסת, "לנו יש מחוייבות לניצחון מוחלט להשמדת חמאס, לפירוז הרצועה, לא נוותר על העניין הזה". לאחר מכן התייחס קלנר לקריאות לסיום המלחמה: "מי שחושב שאפשר לוותר על העניין הזה טועה טעות מרה והוא מביא את האסון הבא בעצם ההסתכלות שלו, שיש דרך שאפשר לחיות עם האויב הנאצי הזה ושאפשר להכנע לו".

"לכן אנחנו רואים את החיילים הגיבורים שלנו ממשיכים את המלחמה", הבהיר קלנר, "אני מצפה להתקפה משמעותית. זהו, נגמר, זה מספיק, הגיעה העת לפתוח את שערי הגיהנום, ברור לי שהממשלה מחוייבת לכך. רק כך נביא את החטופים. עידן אלכסנדר שוחרר כי חמאס הרגיש שוב מאויים".
