דובר ארגון הטרור החות'י, המחבל יחיא סריע, הודיע הערב (חמישי) כי הארגון התימני לוקח אחריות על שיגור הטיל לישראל מוקדם יותר הערב. בהצהרתו, אמר סריע כי הטיל "כוון לנמל התעופה בן גוריון".

בהודעה המלאה של המחבל נכתב: "כוחות הטילים של הצבא התימני ביצעו מבצע צבאי מדויק נגד נמל התעופה לוד, המכונה בישראל "נמל התעופה בן גוריון", בשטח הכבוש של יפו, באמצעות טיל בליסטי היפרסוני. הטיל פגע במטרתו בהצלחה, וכתוצאה מכך מיליוני "ציונים כובשים" ברחו למקלטים והושבתו פעולות התעופה למשך שעות.
המחבל הוסיף :"בעקבות ההתפתחויות החמורות בעזה – ההמשך של רצח העם, טבח יומיומי, רעב שנגרם על ידי המצור, כישלונה של הקהילה הערבית והבינלאומית – מוצאים עצמם הכוחות המזוינים של תימן, יחד עם כל בני האומה החופשיים, נושאים באחריות דתית, מוסרית ואנושית.
בהתאם לכך, ימשיכו הכוחות לחזק ולהרחיב את פעולותיהם הצבאיות שמטרתן להסיר את התוקפנות ולהפסיק את המצור. פעולות אלה, בהן גם תקיפות טילים ומזל"טים על נמל התעופה בן גוריון ועל השיט הימי בים סוף ובים הערבי, יימשכו עד להשגת המטרה".

כזכור, מוקדם יותר הערב ארגון הטרור החות'י שיגר טיל בליסטי לשטחי הארץ. בעקבות השיגור, אזעקות הופעלו במוקדים רבים בשטחי ישראל, ובהם גוש דן, המרכז, ירושלים והסביבה, השפלה, יהודה ושומרון ואזור השרון. הטיל יורט בהצלחה על ידי כוחות ההגנה האווירית.
לאחר השיגור, רסיס של טיל בליסטי נפל ביישוב אלון שבות שבגוש עציון. לא היו נפגעים כתוצאה מנפילת הרסיס.
בהודעה דובר צה"ל המלאה נכתב: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, יורט טיל אחד ששוגר מתימן. ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".
בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד החרום 101 של מד"א לא על נפילות ולא על נפגעים.
