תקרית חריגה אירעה היום (חמישי) במעבר מיתר, כשרכב הגיע למעבר מכיוון באר שבע. מאבטח של רשות המעברים במשרד הביטחון הורה לו לעצור, אך במהלך הבידוק הרכב האיץ בזמן שהמאבטח נמצא עם פלג הגוף העליון בתוך הרכב.
כתוצאה מכך, המאבטח נשאר תלוי על חלון הרכב, נפצע באורח קל ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. הרכב נמלט לכיוון באר שבע. נסיבות האירוע טרם ברורות, ונבדקות על ידי משטרת ישראל.

