accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

ראש מועצת חברון תקף: "50 אחוז מהמים נגנבים על ידי הערבים"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

5

10

like

0

dislike

בדיון בוועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון, אשר עסק בנושא זיהום הנחלים ומקורות המים באזור - טען אלירם אזולאי, ראש מועצת הר חברון: "50 אחוז מהמים נגנבים על ידי הערבים, אז אנחנו גם לא יכולים לפתח בנייה או חקלאות" • לדבריו, במקום אכיפה - המדינה "מעדיפה להעביר את המים במכליות כמו בשנות ה-40" • צפו


אלירם אזולאי, ראש מועצת הר חברון, הגיע היום (חמישי) לדיון בוועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון, אשר עסק בנושא זיהום הנחלים ומקורות המים באזור, ותקף: "50 אחוז מהמים נגנבים על ידי הערבים".

לדבריו, "50% מהמים בהר חברון על פי נתוני מקורות נגנבים על ידי ערבים והדבר הזה מייצר, אתם רואים את הקווים, הקווים הם קווים חשופים, הקווים הם קווים ישנים ולכן יש משבר מים ביישובים". הוא טען כי בעקבות הגנבות – מדינת ישראל, בשנת 2025 – מובילה מים במכליות ליישובים מוסדרים ביהודה ושומרון: "כי היא יודעת שאם היא תוביל להם מים בקו של מקורות יגנבו לה את כל המים – אז היא מעדיפה להעביר את המים במכליות כמו בשנות ה-40".

"שתבינו לאיזה רמה הזויה הגענו בסיפור הזה של המים", אמר, "עכשיו הדבר הזה מייצר לנו מצב שכיוון שהערבים גונבים חצי מהמים וכיוון שהקווים הם קטנים אז אנחנו גם לא יכולים לפתח לא בנייה ולא חקלאות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News