accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צאלה גז הי"ד
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צאלה גז הי"ד

בעלה של צאלה גז: "אני שבור, אבל מודה לה' שנשארתי בחיים"

רבקה שורק

רבקה שורק

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

70

48

like

8

dislike

חננאל גז, בעלה של הנרצחת בפיגוע האכזרי בדרכה ללידת הילד הרביעי שלה, שיתף בכאב: "כמובן שאני שבור, זה טבעי, אבל אני גם מודה לה' שנשארתי בחיים" • גם בשעה קשה זו, הוא בחר להפגין את האמונה ורוח הניצחון של עם ישראל: "אני מאוד מאוד עצוב, אבל אמשיך להילחם למען רווחת עמנו"


חננאל גז, בעלה של הנרצחת בפיגוע האכזרי אמש (רביעי) סמוך לברוכין שיתף בכאב: "היינו בדרכנו לבית החולים כדי ללדת בשמחה את בננו הרביעי. כמובן שאני שבור, זה טבעי, אבל אני גם מודה לה' שנשארתי בחיים".

לצד הצער העצום, גז העמיד את טובת עם ישראל בראש מעייניו: "אהיה חזק כדי להמשיך ולהיות אור לעולם כולו, כי לעולם לא ניתן להם לשבור אותנו. אני מאוד מאוד עצוב, אבל אמשיך להילחם למען רווחת עמנו".

maximize-image
פרטי הלוויה

לדבריו, "אני אוהב את כולכם. אנחנו נשרוד, נצליח ונשגשג. ה' הוא אחד. בזמנים טובים וגם קשים – זה לא משנה. אם זה מהמלך האחד והיחיד שלי  אני מקבל זאת באהבה. תגידו שאני משוגע, אבל האם לא כולנו כאלה?".

פורסמו פרטי ההלוויה של צאלה גז שנרצחה בחודש התשיעי להריונה

פורסמו פרטי ההלוויה של צאלה גז שנרצחה בחודש התשיעי להריונה

12
15.05.25|אבלין ליידרמן

כזכור, אתמול מחבלים פתחו באש לעבר הרכב שבו נסעה צאלה גז הי"ד עם בעלה, בדרכם לחדר הלידה, סמוך לכביש 5 בין פדואל לברוכין. גינקולוג בכיר הצליח ליילד את התינוק, שמצבו נכון לעכשיו קשה אך יציב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News