כוחות צוות הקרב החטיבתי של חטיבת 'ירושלים' (16) השלימו את פעילותם לאחר שלחמו במרחב שג'אעיה ודרג' תופאח שבצפון רצועת עזה. במשך פעילותם בחודשיים האחרונים, חוסלו מחבלים רבים והושמדו יותר מ-600 תשתיות טרור של ארגון הטרור חמאס.
כמו כן, בפעילות של כוחות החטיבה בשיתוף לוחמי יהל"ם, אותרו והושמדו מאות מטרים של תוואים תת-קרקעיים משמעותיים במרחב, ובתוכם אותרו אמצעי לחימה וציוד צבאי.
דובר צה"ל פרסם כי את כוחות החטיבה החליפו כוחות מילואים להמשך הפעילות ברצועת עזה. "כוחות צה"ל ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.
תיעודים:












