12 שעות לאחר הפיגוע הרצחני, הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, הגיע היום (חמישי) לזירה בה נרצחה צאלה גז הי"ד בדרכה לחדר הלידה. בשטח התקיים תחקיר ראשוני עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף אבי בלוט, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יקי דולף, ומפקדים נוספים.
במהלך הביקור הרמטכ"ל הנחה להמשיך את פעילות הכיתור, העוצר והמצוד אחר המחבלים שביצעו את המעשה הנתעב, ולחזק את מאמצי הסיכול בגזרה: "זהו פיגוע קשה וכואב בו נהרגה אזרחית ישראלית בדרכה לחדר לידה. אני משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

הרמטכ"ל הוסיף כי "אנחנו נמצאים בלחימה רחבה נגד הטרור ביהודה ושומרון וכך נמשיך. נפעיל את כל הכלים שלנו, ונגיע למרצחים ולשולחיהם כדי לבוא איתם חשבון".
