accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

"האמא הלכה ללדת, הבן שכב במיטה וחיכה שהמשפחה תשתנה"

רבקה שורק

רבקה שורק

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

49

22

like

2

dislike

ברגישות רבה ותיאורים מצמררים, שיקפה חברה של צאלה גז הי"ד את תחושותיו של בנה שציפה לשובה של אמו מבית החולים כשתינוק קטן חבוק בזרועותיה, אך הילד המאושר שנרדם במיטתו - קם למציאות עם כאב אין סופי


יעל גנן שאוליאן חברתה של צאלה גז הי"ד שיתפה הבוקר (חמישי) פוסט מצמרר בחשבון הפייסבוק שלה המשקף את נקודת המבט של בן הנרצחת, שרק חיכה שאמו תשוב מחדר הלידה כשאחיו הקטן חבוק בין זרועותיה:

"הוא שכב במיטה כולו נרגש, אמא הלכה ללדת ובעוד כמה שעות משפחתם תשתנה. כמה חיכו לזה! כבר שבועות ארוכים שאמא רק בבית, אמא שתמיד רצה ונוסעת מטפלת ומרצה עוזרת לאנשים להתמודד עם טראומה קשה.

maximize-image
images-count1+
צאלה גז הי"ד | צילום: מתוך חשבון הפייבוק של צאלה גז הי"ד

עכשיו היא בעיקר שוכבת, שומרת ובכל הזדמנות מלטפת את בטנה העגלגלה. מחייכת את חיוכה שתמיד מאיר לו כל פינה וכבר הסבירה לו שכעת היא מבינה כך תאפשר לשמור על העובר שבבטנה שיתפתח שיגדל יהלום.

והערב זה קורה והיא נסעה יחד עם אבא שתמיד יש לו משהו מצחיק להגיד ולהקליל את האווירה. טוב שאבא איתה, טוב שהם יחד. הוא שוכב כך במיטה, מתקשה בשינה, מתרגש – עוד רגע המשפחה תשתנה. לעילוי נשמת צאלה גז הי"ד, האם הלביאה".

maximize-image
images-count1+
צילום מסך

בנוסף, החברה פרסמה צילום מסך שבו צאלה הי"ד שיתפה אותה במצבה הפיזי המורכב, וזאת לצד האמונה הגדולה שאפיינה אותה: "אני שורדת, ממש קשה לי – אבל מודה לה', לא מעוניינת בפג כ"כ קטן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News