בעקבות הפיגוע הרצחני שאירע אמש (רביעי), כוחות צה"ל מג"ב ושב"כ פועלים בכפרים טמון טובאס וברטעה שבחטיבת מנשה, כאשר נמשכים חילופי האש בין כוחותינו למחבלים.
עד כה נמצאו מספר נשקים ואמצעי לחימה, וזוהו פגיעות במחבלים, כאשר נמשך המצוד אחרי המחבל אשר ביצע אמש את פיגוע הירי בחטיבת אפרים, בו נרצחה צהלה גז הי"ד, תושבת היישוב ברוכין שבשומרון, שהייתה בסוף החודש התשיעי להריונה ובדרכה לחדר לידה בבית החולים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר הבוקר: "אישה מסורה, אהובה וחייכנית, שביקשה רק לחיות חיים שקטים – ונרצחה בדרכה להביא חיים. דם יהודי לא יכול להישפך כמים. זו זירת פיגועים חוזרת, והתגובה של מדינת ישראל לא יכולה להסתכם בהודעה לתקשורת. אני דורש ממערכת הביטחון לפעול במרחב הזה כפי שפועלים בעזה . אנחנו לא מוכנים לחזור לשישי לעשירי".
