accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הנחיית הצבא לאחר הפיגוע: "חרפה של אלוף הפיקוד ומפקד האוגדה"

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

72

6

like

5

dislike

ח"כ אביחי בוארון תקף את מפקדי פיקוד מרכז לאחר פיגוע הירי: "שומע היום הנחיה שאין לי דרך לתאר אותה - חרפה של אלוף הפיקוד ומפקד האוגדה שמדברים על כך שהמתיישבים ירדו לכפרים וצריך להיערך לזה"


ח"כ אביחי בוארון תקף הלילה (בין רביעי לחמישי) את מפקדי פיקוד מרכז אבי בלוט לאחר פיגוע הירי הרצחני בשומרון: "שומע היום הנחיה שאין לי דרך לתאר אותה – חרפה של אלוף הפיקוד ומפקד האוגדה שמדברים על כך שהמתיישבים ירדו לכפרים וצריך להיערך לזה".


הדברים מגיעים לאחר שכתבנו הצבאי ההלל ביטון רוזן פרסם אמש כי "לאחר הפיגוע המחריד בשומרון בעוד גבר ואישה נאבקים על חייהם, ההודעה שהוציאו ללוחמים בגזרה בהנחיית הפיקוד הבכיר בלוט ודולף – "יש להתכונן לירידת מתיישבים למרחב הכפרי״. לדבריו זוהי "בושה וחרפה".

maximize-image
זירת הפיגוע | צילום: זק"א

ביישובי הסביבה קראו לצבא: "יש רק דרך אחת להילחם בטרור. לא נכנסים לכפר שבו מסתתר המחבל. מביאים שופלים ומתחילים להרוס עד שיסגירו. אחרי כזה פיגוע אכזרי, ואחרי כל פיגוע וניסיון לפגוע, דורשים תגובה מיידית על כל כוונה וכל רצון לפגוע ביהודים".

ראש מועצת שומרון קרא: "במקום שממנו יוצאים שוב ושוב פיגועי ירי – אי אפשר להסתפק עוד רק בפעילות מודיעינית. צריך לשטח את המקום, בדיוק כמו שחאן יונס נראית, בדיוק כמו שצה”ל פועל בדיר אל בלאח".

כזכור, בפיגוע נרצחה צאלה גז הי"ד מהיישוב ברוכין כשהיא בחודש תשיעי להריונה ובדרכה ללדת. כוחות ההצלה הצליחו ליילד אותה ובבית החולים נלחמים על חייו בעוד בעלה נפצע אף הוא.

עקבו אחרינו גם ב-Google News