בלתי נתפס: גננת וסייעת באשקלון תועדו ביום שישי האחרון כשהן מתעללות לכאורה בילד בן 5 עם צרכים מיוחדים. בשיחה עם C14, אביו של הילד מספר כי הצוות הקבוע בגן לא נכח, והמחליפות, גננת וסייעת, הן שטיפלו בילד.
לדבריו, "ההתעללות (לכאורה) נחשפה על ידי עוברת אורח במקום שזיהתה את המקרה החריג, והחליטה בשבריר שנייה לתעד את ההתרחשות". הוא מוסיף בכאב כי "אנחנו שבורים נפשית, שלא נדבר על הפגיעה בילד והקושי בימים אלה ללא מסגרת. אנחנו לא מתכוונים לשתוק כשהילדים שלנו נפגעים, אנחנו הקול שלהם גם כשהם לא מדברים".

עדת הראייה שנחשפה לתמונות המטרידות, הרגישה מחויבות לאתר את ההורים של הילד כדי לעדכן אותו בהתרחשויות. כשמצאה אותם, טענה: "היא הרביצה לו כמה פעמים בידיים שלו, זה ראיתי בבירור. אחר כך התחלתי לצלם. חבל שראיתי את זה, אבל אם היא מתנהגת ככה בחוץ – מה קורה בתוך הגן?".
בעקבות התקרית האב הגיש תלונה במשטרה, כאשר לדבריו החומרים כבר הועברו לפרקליטות – שכעת בודקת אותם, ובמידה שהשתיים ימצאו אשמות – יוגש נגדן כתב אישום. בינתיים, הן נמצאות במעצר בית.
מעיריית אשקלון נמסר: "עיריית אשקלון, מינהל חינוך והחברה העירונית רואים בחומרה כל טענה למקרה של אלימות מכל סוג שהוא ונוקטים באפס סובלנות כלפי המעורבים במקרה כזה. בהתאם לזאת, הסייעת הושעתה באופן מיידי ולא תשוב לעבודתה".
