יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן התייחס הערב (רביעי) לחשיפה של כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן על כך שלמרות עצירת הסיוע ההומניטרי נכנסו כמויות של דלק לעזה: "לא יודעים לעמוד בלחצים".
ליברמן טען כי ממשלת ישראל "ממשיכה להיכנע ולהעביר בשקט בשקט דלק לחמאס". והוסיף: "הם לא יודעים לעמוד בלחצים ומשקרים לציבור".

כזכור, כתבנו הצבאי חשף בחדשות כי לאחר הכחשות ממושכות, ישראל הודתה כי במהלך תקופת עצירת הסיוע ההומניטרי נכנסו דלקים לרצועת עזה. הדרג המדיני האשים את מתפ"ש בפעולה ללא אישור.
