צה"ל חשף היום (רביעי), אינדיקציות מודיעיניות חדשות המצביעות על המשך פעילות הטרור של ארגון חמאס מתוך ובסמוך לתשתיות אזרחיות ברצועת עזה, ובהם בתי חולים, מוסדות חינוך ומתחמים אזרחיים נוספים.
לפי דובר צה"ל, המידע שנחשף ממחיש באופן ברור את הניצול הציני של ארגון הטרור, אשר עושה שימוש במתקנים אזרחיים לפעילות טרור ולניהול הלחימה. "חמאס ממשיך לנצל את האוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי, ובכך מסכן את חייהם של אזרחים רבים", נמסר בהודעה מטעמו.

עוד צוין כי לאור פעילות הטרור המתמשכת, צה"ל הזהיר את האוכלוסייה הנמצאת במרחב שכונת רימאל הדרומית, וכן אוכלוסיות אזרחיות שנמצאות בתוך אזורים מוכי טרור אחרים.
