accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

השיחה המרגשת של מח"ט גולני עם עידן אלכסנדר | האזינו

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

טז אייר ה'תשפה (14.05.25)

5

6

like

2

dislike

מפקד חטיבת גולני התקשר לשורד השבי, החייל עידן אלכסנדר שהשתחרר לאחר 584 ימים משבי ארגון הטרור הרצחני חמאס • "אני חייב להגיד לך ברמה האישית, החוזק שהפגנת לאורך התקופה מעורר השראה בנו", אמר מפקד החטיבה


מפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה עדי גנון שוחח אתמול (שלישי), עם החייל השב עידן אלכסנדר. בשיחתם סיפר מפקד החטיבה לעידן כי החוסן שלו עורר השראה בכל חטיבת גולני והוסיף כי כל החטיבה חיכתה לשובו.

"איזה אושר לראות אותך, לשמוע אותך", פתח גנון והוסיף, "רציתי להגיד לך שאני כל כך מאושר לראות אותך. כל החטיבה כאן חיכתה לך בכל רגע, לרגע הזה. היה חשוב לי מאוד להתקשר אליך אישית, לחבק אותך מרחוק, מאוד מאוד שמחים, שאתה שוב איתנו".

maximize-image
עידן אלכסנדר מתאחד עם בני משפחתו | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

המח"ט הוסיף וסיפר לעידון כי החטיבה כולה שאבה ממנו השראה, "אתה חלק מהמשפחה, גם ברגעים הקשים, גם עכשיו, גיבור אמיתי ששב אלינו. ואני חייב להגיד לך ברמה האישית, החוזק שהפגנת לאורך התקופה מעורר השראה בנו".

עידן אלכסנדר השיב למפקדו: "אנחנו בסדר. חלשים אבל משתקם. בעזרת ה' זה רק עניין של זמן ומאה אחוז".  לסיום אמר מפקד החטיבה: "מעולה, מעולה. אנחנו לא נשאב עליך הרבה, אתה בטח וגנח, וכל מה שצריך, היה חשוב לי להגיד לך את זה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News