שר הפנים, משה ארבל, העניק במעמד מרגש שהתקיים היום (רביעי) בלשכתו בירושלים, את תעודת אזרחות הכבוד ללוחם השריון סמל אלישי יונג הי"ד, בן קהילת העברים מדימונה, שנפל בקרב ברצועת עזה במהלך שירותו בצה"ל.
את התעודה קיבלו אימו של אלישי, אושרייה יונג, ואחיו אבישי, אשר הודו לשר על המחווה המרגשת והמשמעותית, המגשימה את רצונו של אלישי לקבל אזרחות ישראלית, רצון שלא זכה לממש בחייו.

לדברי שר הפנים, "ההכרה בהקרבתו של אלישי יונג ז"ל, שהתגייס לצה"ל ונתן את חייו למען ביטחון מדינת ישראל, היא חובה מוסרית וערכית. מתן אזרחות כבוד הוא לא רק סמל, אלא הכרזה ברורה: אלישי היה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל, ומשפחתו תמיד תהיה חלק מאיתנו. זוהי חובה של כבוד, הערכה וזיכרון".
