accessibility-icon
share-icon
צילום: עתי שלב

"אין לכם מקום בישראל": באונ' תל אביב מציינים את "יום הנכבה"

רבקה שורק

רבקה שורק

טז אייר ה'תשפה (14.05.25)

53

13

like

10

dislike

סטודנטים תומכי טרור מציינים באוניברסיטת תל אביב את "יום הנכבה" - יום אבל על הקמת המדינה • "נכבה חרטא - עם ישראל חי וינצח את אויביו. מי שלא מכיר בישראל לא יכול ללמוד על חשבון משלם המיסים!", נמסר מאם תרצו


הפגנת זיכרון ל"נכבה" התקיימה היום (רביעי) באוניברסיטת תל אביב. סטודנטים תומכי טרור הניפו שלטים אנטי-ישראלים, בהם: "סטודנטים נגד רצח עם" ו"לא להרעבה".

התאים הציוניים באוניברסיטה לא עמדו מנגד והפגינו מול ציון הנכבה בכניסה לאוניברסיטה: "נכבה חרטא – עם ישראל חי וינצח את אויביו. מי שלא מכיר בישראל לא יכול ללמוד על חשבון משלם המיסים!", נמסר מ"אם תרצו".

maximize-image
נטלי דדון בהפגנה באוניברסיטת תל אביב | צילום: שירן פרץ

גם הפעילה החברתית נטלי דדון השתתפה בהפגנת התמיכה בישראל, וקראה לציבור: "אל תשאירו אותי לבד! תגיעו כולם בשביל הלוחמים שלנו. איפה אנחנו? איפה כל האנשים במדינה שלנו? איך כולם לא פה?".

“איפה אנחנו? איפה כל האנשים במדינה שלנו? איך כולם לא פה? אנחנו מדינה יהודית!" זעקה דדון, "אין מחיר למדינה היהודית שלנו. הם בכל מקום – עובדים יום ולילה לטשטש את הזהות היהודית שלנו".

פעיל ההסברה יוסף חדאד עמד לצד הסטודנטים כשהוא מניף בגאווה את דגל ישראל: "אני פה באוניברסיטת תל אביב לומר לכל הצבועים שמציינים היום "נכבה" שיילכו מהמדינה שלנו. אין מקום במדינת ישראל לתומכי טרור שמבחינתם הקמת המדינה היא אסון".

מאוניברסיטת תל אביב נמסר: "אוניברסיטת תל אביב היא האוניברסיטה הגדולה והמגוונת ביותר בישראל, ליברלית ופלורליסטית ועל כך גאוותה. בימים קשים אלו, ובעת שמלחמת חרבות ברזל עדיין בעיצומה, האוניברסיטה קוראת לציבור הסטודנטים מכל קצוות הקשת לגלות סובלנות ולהימנע מקריאות שמעודדות אלימות. אשר להפגנה: זו מתקיימת מידי שנה כמעט בכל האוניברסיטאות בישראל. בתל אביב היא מתקיימת מחוץ לגדרות הקמפוס, ועל כן היא באחריות ובאישור המשטרה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News