לאחר שבוע של ביטולי טיסות שנגרמו בעקבות פגיעת טיל חותי סמוך לנתב"ג, ישנן חברות שמתכננות לחדש את הטיסות שלהן לישראל בעוד אייר קנדה הודיעה אתמול (שלישי) כי היא לא תשוב לארץ עד לתחילת הסתיו.
אייר פארנס הודיעה כי היא מאריכה את השהיית ביטול טיסותיה לישראל עד ל-20 במאי כמו גם חברת ITA. דלתא הודיע על השהיית הטיסות עד ה-21.5, ריינאייר הודיעה על השהיית הטיסות עד ה-22 במאי, איבריה אקספרס מאריכה את ההשעיה עד ל-31 במאי ובריטיש איירווייז לא תשוב לפני ה-14 ביוני כמו גם יונייטד איירליינס.
כאמור, ההודעה הדרמטית ביותר כאמור הגיעה מאייר קנדה, שדחתה את חידוש הקווים לתל אביב עד ספטמבר 2025 – הדחייה הארוכה ביותר שנרשמה עד כה. קבוצת לופטהנזה צפויה לשוב ולפעול בישראל החל מ-1 ביוני, בשלב הראשון לפי הדיווחים, ללא טיסות לילה.
וויז אייר ענקית הלואו קוסט ההונגרית הודיעה כי תחזור לפעילות בישראל כבר מחר (חמישי ה-15 במאי). מנגד, איזי ג’ט הבריטית, שהייתה אמורה לחזור ביוני, חסמה את האפשרות להזמין טיסות לישראל דרך האתר והאפליקציה, אך טרם פרסמה הודעה רשמית בנושא.
