accessibility-icon
share-icon
מציאת מכשיר המעקב בכלי רכב | קרדיט: דוברות המשטרה

כך נגנבו כלי רכב שנכנסו לעשות שטיפה באבו גוש

שירה קריפס

שירה קריפס

טז אייר ה'תשפה (14.05.25)

21

3

like

0

dislike

בעל עסק לשטיפת רכבים באבו גוש נעצר בחשד שהסליק מכשירי מעקב (AirTag) ברכבים של לקוחות, לצורך גניבתם בהמשך • במספר מקרים, כלי הרכב נגנבו מבעליהם • בפשיטה על בית העסק וביתו של החשוד נתפסו אמצעים טכנולוגיים וכסף רב


שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש (שלישי) תושב אבו גוש בשנות ה-50 לחייו, בחשד שהסליק מכשירי מעקב (AirTag) ברכבים של לקוחות שביקרו בבית העסק שלו לשטיפת מכוניות, זאת לצורך איתור וגניבה עתידית של כלי הרכב – במספר מקרים, כלי הרכב נגנבו מבעליהם.

החקירה נפתחה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרה, לאחר שבעלי רכבים איתרו מכשירי מעקב וריגול ברכביהם – זמן קצר לאחר שביקרו במכון לשטיפת רכבים באבו גוש. בעקבות כך, פתחה תחנת הראל והיחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון בחקירה סמויה.

maximize-image
מכשיר המעקב שהוסלק בכלי הרכב | צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה עלה החשד כי החשוד, בעל בית העסק, הסליק את מכשירי המעקב ברכבים באופן שיטתי. אתמול, פשטו כוחות המשטרה על בית העסק וביתו של החשוד, שם נתפסו אמצעים טכנולוגיים שונים וכסף רב. כלל הממצאים הוחרמו והחשוד הועבר לחקירה.

במשטרה מדגישים כי מדובר בתופעה חמורה המסכנת את ביטחון רכושו של הציבור, וקוראים לציבור לגלות ערנות: לבדוק את הרכב לאחר ביקור במכוני שטיפה, ולפנות מיידית למשטרה בכל חשד או גילוי של מכשיר בלתי מזוהה ברכב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News