דיווחים בלבנון על רכב שהותקף באופן ממוקד על ידי כוחותינו בעיירה קאקעיית אל-ג'יסר, ליד נבטיה. כמו כן, דווח ברשתות הערביות כי כטב"מ ישראלי תקף עם שחר בית בעיירה שבעא שבדרום לבנון.
אתמול צה"ל עדכן כי כלי טיס תקף מחבל מארגון הטרור חיזבאללה, במרחב רכס הבופור שבדרום לבנון. המחבל פעל באתר שצה"ל תקף בשבוע שעבר, וממנו נוהל מערך האש וההגנה של חיזבאללה.
בנוסף, כלי טיס תקף מחבל חיזבאללה נוסף, במרחב חולא שבדרום לבנון. בצה"ל הבהירו כי שיקום האתר והפעילות בו מהווים הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון.
מוקדם יותר השבוע, ארגון האו"ם בלבנון יוניפי"ל הודיע כי מאז הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, שנחתמה בסוף חודש נובמבר 2024, נמצאו 225 מחסני נשק של ארגון הטרור הלבנוני. על פי ההצהרה, הקואורדינטות של מחסני הנשק הועברו לטיפול אצל הכוחות המזוינים הלבנונים (LAF).

בשבוע שכעבר, כוחותינו חיסלו בצידון את המחבל ח'אלד אל אחמד, פעיל חמאס, כאשר תקפו באמצעות רחפנים רכב בו שהה. בתיעודים שפורסמו ברשתות ניתן לראות את הרכב עולה באש שניות בודדות לאחר התקיפה.
תקיפות אלו מצטרפות לשורת חיסולים ממוקדים בלבנון בשבועות האחרונים, ביניהם תקיפה במרחב הבקאע בלבנון והשמידו אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה אסטרטגיים של חיזבאללה.

התקיפה בוצעה לאחר שזיהו כי ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך לנסות לשקם את פעילותו באתר. בנוסף, הותקפו תשתיות צבאיות של הארגון במרחב סריפא בדרום לבנון.
