שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף הגיע היום (שלישי) להתראיין בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון של ערוץ 14, אולם לאחר שגילה כי הקדים מעט, החליט להפשיל שרוולים ולעזור לעובדי הניקיון באולפן.
השר סיפר על פעילותו האישית ופעילות משרדו לשיקום הצפון ולהחזרת התושבים לביתם: "אני שוכר דירה בקריית שמונה, ואני מגיע לשם כל שבוע. אני נמצא שם ומנסה לעזור ולראות את התושבים ולהקשיב להם ולצרכים שעולים מהשטח.
"אין תחליף לחיבור לשטח ולפגישות פרונטליות עם התושבים. וזה מה שבסוף גורם לך להבין גם את הצרכים וגם את המצוקות, ורק משם אתה יכול לייצר את הפתרונות. אגב, גם הפתרונות עולים מהשטח".
"המשרד יש לו יכולות עבודה מבחינת גמישות ויכולת לפתור בעיות שעולות מן השטח בצורה מאוד מהירה וגמישה. ראינו את זה במלחמה, ואני מקווה שדו"ח מבקר המדינה שיתפרסם בקרוב ויוכל להעיד על הפעולות שעשינו", ציין השר.

"עסקנו בלפתור בעיות שעלו מהשטח בצורה מהירה", אמר וסרלאוף והוסיף: "יש כלי עבודה משרדיים מאוד מאוד טובים ביחס עם משרד הממשלה האחרים. רשויות מעדיפות באמת לבצע דרך משרד נגב גליל. אין הרבה ביורוקרטיות".
