accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אישה בת 49 מנתניה נעצרה בחשד לאחזקה וסחר בסמים

דביר כהן

דביר כהן

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

0

like

0

dislike

בלשי מחוז מרכז עצרו בתום פעילות סמויה תושבת נתניה בחשד לסחר ואחזקת סמים ותפסו את רכבי היוקרה שברשותה לצורך בחינת הליך החרמתם • הפעילות בוצעה במסגרת המאבק בעבירות הסחר בסמים, בשיתוף לוחמי החטיבה לבט"פ ויחידת הכלבנים


בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת נתניה עצרו אתמול (שני) בפעילות יזומה את תושבת העיר בחשד לסחר ואחזקת סמים, ותפסו את רכבי היוקרה שברשותה לצורך בחינת הליך החרמתם לצמיתות.

maximize-image
images-count1+
רכב ה-BMW שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

הבלשים ביצעו את הפעילות בשיתוף לוחמי החטיבה לבט"פ ויחידת הכלבנים במחוז מרכז, במסגרת המאבק בעבירות הסחר בסמים. במהלך הפעילות ביצעו השוטרים חיפוש בבית בנתניה, במהלכו תפסו כ-230 גרם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין.

maximize-image
images-count1+
החומר החשוד כסם שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

בתום הפעילות עצרו הבלשים את בעלת הבית – תושבת העיר כבת 49, ותפסו את שני רכבי היוקרה שברשותה, מסוג BMW ואאודי, לצורך בחינת הליך החרמתם. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News