בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת נתניה עצרו אתמול (שני) בפעילות יזומה את תושבת העיר בחשד לסחר ואחזקת סמים, ותפסו את רכבי היוקרה שברשותה לצורך בחינת הליך החרמתם לצמיתות.

הבלשים ביצעו את הפעילות בשיתוף לוחמי החטיבה לבט"פ ויחידת הכלבנים במחוז מרכז, במסגרת המאבק בעבירות הסחר בסמים. במהלך הפעילות ביצעו השוטרים חיפוש בבית בנתניה, במהלכו תפסו כ-230 גרם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין.

בתום הפעילות עצרו הבלשים את בעלת הבית – תושבת העיר כבת 49, ותפסו את שני רכבי היוקרה שברשותה, מסוג BMW ואאודי, לצורך בחינת הליך החרמתם. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.
