שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (שלישי) בוועידת ההתחדשות ופיתוח הצפון של ערוץ 14 למארג היחסים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם ישראל: "רה"מ דיבר עם טראמפ ועדכן אותנו. הוא תומך ב-100% אחוז במלחמה שלנו בעזה, בצורך להשמיד את חמאס ובתוכנית שלו להוציא את העזתים מהרצועה".
"גרעין לא צריך להיות בסעודיה בלי קשר לנורמליזציה", הצהיר סמוטריץ' בקשר לאפשרות הסכם עם הממלכה, "יש לנו קווים אדומים. לא ניכנע במלחמה בעזה ולא נקים מדינה פלשתינית על השטח ששולט על כל מדינת ישראל בשביל זה. אם הסעודים רוצים – שלום תמורת שלום, של ערכים ופיתוח אזורי מואץ".

בנוסף, התייחס שר האוצר לסערת גיוס החרדים: "אפשר וצריך לשלב את אחינו החרדים בשירות הצבאי ובכלל בכלכלה הישראלית, אך זה לא יילך במלחמות ובשנאה. זה יילך בזה שיהיה חוק וההנהגה החרדית תצביע בעד יעד שקובע בתוך 7 שנים 50% גיוס חרדים. אין פתרונות קסם, לא לביטחון, לא לכלכלה ולא לגיוס חרדים".
